View Single Post
Hallo freaks. Jeg tenkte jeg skulle prøve å sette sammen en del bilder jeg har laget til kortere videoer. Jeg er helt blank på dette og lurer på om noen har programvare å anbefale. Litt vanskelig å forklare hva jeg er ute etter siden jeg ikke kan så mye om sånt enda.
Tenkte å sette bildene etter hverandre sånn at de glir over i hverandre og lage korte videoer av det. Hvis det hadde vært mulig å stille på "hue" og lignende underveis i stedet for å lage ett og ett bilde som er forskjellig så hadde det vært konge. Har på en måte sett for meg miksebordet til en dj, vil gjøre lignende greier, bare med bilder i stedet for musikk. Samtidig hadde det vært flott om det er mulig å synkronisere effekter til musikk.

Blir kanskje litt samme greien. Men jeg er også ute etter programvare som kan stille på effekter automatisk eller sette av og på filtre mens filmer spiller. Her hadde jeg sett for meg å for eksempel sette på mange snowboardfilmer på rad mens "hue" glir sakte opp og ned for å lage psykedeliske effekter på TV i bakgrunnen på fest.

Finnes det noe sånt? og må man evt ha superkraftig maskin for å kjøre programmet? Foreløpig har jeg ikke verdens kraftigste maskin, men skal snart investere i ny.
Sist endret av Krapylet; 6. desember 2015 kl. 18:20.