View Single Post
Gubbe's Avatar
Trådstarter
Sitat av totto
Bare spør, noen som vet hvor man kan få tak i den dokumentaren som trådstarter henviser til? Virker jo veldig interessant...
Vis hele sitatet...
Freemasons on Trial
http://thepiratebay.org/tor/3641424/Freemasons_on_Trial_(XviD)

Sitat av stormen
Jeg er nå 100% overbevist om at mennesker som tror på konspirasjonsteorier, uten å ha håndfaste bevis, rett og slett er mindreverdige mennesker. Det er mennesker som ikke besitter nok intelligens, og som ikke har utviklet en god nok kritisk sans, som lar seg lure av konspirasjonsteorier. De skal absolutt finne en sak å krige for i noen obskure tegninger av regjeringsbygg, som - dersom du velger de "riktige" byggene - plutselig danner et ondt symbol. Som sagt - det er er mindreverdige mennesker.
Vis hele sitatet...
Nå er jo plaseringen av disse byggene, og markeringene som gir disse symbolene fryktelig mistenkelige da. For mitt vedkommende så lukter dette spenning lang vei.

Din aggresive holdning oppfatter jeg som at du irriterer deg over denne tråden, samt at du har noe å skjule. Problemet er at vi ikke har den fulle oversikten over hva som foregår i denne lukkede (?) Losjen.

Ikke for å være frekk eller noe sånt, men jeg mistenker dere for å drive med ukulte aktiviteter.