View Single Post
zatorro: Det er virkelig ikke vits å ta opp debaten rundt det du mener er jødenes plan for å overta verden, den kampen tapte du rimelig bra i Vigrid tråden, hvor du faktisk har sett deg enig i mange av mine kommentarer mot nettopp dette.

Du legger for mye i disse stjernene og "bildebevisene". Hvordan du klarer å tolke deler av et symbol uten å vite hva alle delene betyr skjønner ikke jeg...

Som jeg også skrev i Vigrid tråden til en av dine kommentarer, uansett om det er sant at Jødene har sammarbeid med Frimurerlosjen bekrefter ikke det at Jødene har en konspirasjonteori. Om jødene har en konspirasjonteori bekrefter ikke to symboler sammen at Frimurerlosjen er med på jødenes plan.

Jødene har ingen konspirasjonsteori (Om du fortsatt mener dette, zatorro, kan du begynne med å dokumentere og svare på "tiltalen" i Vigrid tråden). Frimurerlosjen er ikke en del av jødenes konpsirasjonteori, uansett om jødene faktisk hadde hatt en slik ville ikke dette være nok til å bevise at de er med på denne.

Hva er planen til Vigrid da? Drepe jødene og alle utlendinger til man sitter igjen med bare nordiske? Er ikke dette også en plan om å ta over verden?