View Single Post
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Gubbe, jeg kjenner svært mange Frimurere (10-15 stk), og ingen av de er interesserte i å drepe eller voldta jomfruer. Mange av de er nettopp fedrene til kameratene mine, lærere jeg har hatt - eller rett og slett venner av meg. Frimurerne er OSS; helt vanlige, norske mennesker.

Hvem er "vi", og hva var greia i 1998?
Vis hele sitatet...
"Vi" er det norske samfunnet; primært representert ved vårt gravende pressekorps, som fra 1998 til ca 2002 kjørte en rekke saker på dette - og hvor journalister blant annet klarte å infiltrere deler av organisasjonen. Det kom ikke frem noe kritikkverdig. Tror det "verste" var at de hadde noen ritualer hvor det ble begått symbolske drap og lign., tradisjoner fra middelalderen.

Samtidig har dette hele tiden vært til stede på internett, og losjen er blitt grundig dokumentert, bl.a. på Wikipedia. At noen så skal begynne å dra frem alt dette gamle rælet, og så begynne å bable om Illuminati - uten å engang kjenne til selve navnet - det blir bare helt håpløst i mine øyne. I hvert fall når de sterkeste "bevisene" han har er screenshots av en gammel kis og noen veggmalerier. Gratulerer, du klarte nettopp egenhendig å avsløre verdens største konspirasjon. Diplom er på vei i posten.

John B, nå blander du... Frimurerne har ingen slik agenda. Det sies at ILLUMINATI er "mor-organisasjonen" til frimurerne (frimurerne er deres slaver) og at disse visstnok har en slik plan om en "new world order". Men Illuminati har aldri blitt bevist, Frimurerne avviser kjennskap til denne organisasjonen og dens eksistens er heller ikke videre sannsynlig. Illuminati lever videre i de redde sinnene til mennesker som har for kjedelige hverdager.

La oss være ærlige her folkens: Ingen er "ute" etter oss, ingen skal opprette noen "new world order" - så ikke slutt i kassajobben dere har på Rema 1000 på grunn av noe dere leser på internett.

nymo, og du DRITER i å poste når du bare skal si "fjott". 10 tegns grensen på en post er der for en grunn, din Fjott.
Sist endret av Stormen; 9. april 2007 kl. 12:20.