Tråd: Hjelp :c
View Single Post
Kjæresten min ble heftig rusmissbruker de siste måndene.. Visste ikke han hadde vært før, så dette tilbakefallet.. Veldig trist og rart, og jeg har aldri vært med noen som er så avhengig, begynner å lyve om alt, bli abusive og paranoid osv, gaslighte, manipulere.. kunne ikke si nei til noen ting lenger uten at han oppførte seg som en baby.. Han stjal basically alle medisinene mine som jeg får av legen, så jeg måtte spørre legen flere ganger om mer og forklare situasjonen.. Ventet jo på at han skulle i avvrusning og håpte at jeg fikk medisinene mine for meg selv snart..

MEN HEH. Jeg har insomnia og tatt seroquell 25-50 mg hver dag i flere år, og sobril måndtentlig utskrevet. Disse tok han hver gang jeg fikk nye.. jeg spurte legen om mer seroquell i hvert fall siden det er ganske harmløst, men han svarte ikke på 2 uker, og jeg ringte i dag - De sa han kunne miste lisensen hvis han ga meg flere pakker I ÅR!!! Selvom han vet om situasjonen min

Jeg vil serriøst drepe megselv. Jeg studerer, har insomnia og han der som stresser livsskitten ut av meg i tillegg. Vi er ikke sammen lenger nå, men alt skjedde så fort fra å være himmel til helvette og jeg forsto ingenting så naiv som jeg var. Vet ikke hva jeg skal gjøre, trenger skikkelig hjelp.

Spurte legekontoret om å bli akuttinnlagt, (Var på sykehuset selv for noen dager siden for smforsøk) og de sa jeg kunne ikke dra på legevakten før klokka har blitt "4" HAHA.

"kjæresten" min hadde spurt om avrusning i mange uker, og han fikk endelig det etter flere overdose forsøk. Når han kom på avgiftningsstedet så hadde de tydeligvis ALLTID to rom ledige til en hver tid! HVORFOR? Er ikke disse rommene til folk som han liksom? Skal de spare de til spøkelser eller hva?

Jeg er så trøtt og sint, og deprimert og vil sove.. MÅ jeg virkelig kjøpe gate Ksalol i ett år.. da kommer jo ikke seroquell til å virke lenger neste februar, hvis jeg må ta det som både sove medisin og angstmedisin - i hvert fall til jeg får nye sobril langt ute i mai.. Det er ikke så mange har som selger gatemedisiner her heller.. og de er overprized. Vet det er min feil at jeg er dust og lot han ta de hele tiden.. men sånn er det når alt man gjør plutselig er galt og du prøver å hjelpe og du får skylda for det også.. Denne personen som man trodde man elsket liksom..

Sorry.. Det hjalp å bare skrive bittelitt, men føler meg håpløs ass-