View Single Post
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Jeg har selv ett Yamaha anlegg til 250k, men etter og ha hørt Sonus Faber, så kjente jeg det røkka litt i høyrearmen og at lommeboka blei varm. Så jeg må nok bytte sånn på sikt.

Xtz divine også har noen gode bokhøytallere, med norske seas elementer
Vis hele sitatet...
Ja sant? Jeg tror det alltid vil være slik. At en vil foretrekke å få levert musikken på en annen måte enn det en er vant med. Så lenge en ikke får servert alt på ett fat så er det nesten alltid noe en vil sette pris på med ett annet system. Uavhengig av pris også. Men kan tippe den rykningen i høyrearmen du fikk så går det på bekostning av noe annet

Xtz er notert nå er jo snart alle høyttaler merker på listen her

Og du? Sleng den lommeboka i fryseren kjapt som fy..

Sitat av 420master Vis innlegg
805 D4 er toppsjikte, men 705 S2 ligger til 35K


https://www.hifiklubben.no/bowers--w...2signaturembl/

Dette er jo den nyeste utgaven som yter omtrent like bra da de har ført over mye av den samme teknologien til 705 serien og selv har jeg veldig lyst på 705 på en god rørforsterker

Andre merker i 30-40K klassen så kan du lett se på merker som for eks

Focal
Elac
Dynaudio etc
Vis hele sitatet...
Det er noe innviklet med modellnr og slikt hos b&w. 705 S2 er i alle fall hva jeg kan se ett produkt som er utgått? Men jeg forstod fint hva du mente Men de har jo utrolige mange tall å ta av så hvorfor så innviklet?

Ja, vet du hva, jeg blir rett og slett nødt til å kjøpe brukt å se hva ørene setter pris på. Håper på å komme over noen gode kjøp. Synes det er noe merkelig, både hos b&w, kef og sikkert flere, så fra 20-30 tusen til 100 tusen så finnes det ingenting.

En av høyttalerene jeg har hatt på listen er Focal kanta 1. Dynaudio heritage, Sonus faber olympica nova en annen. Ja, det er ett lite stykke over budsjettet men er noen av de jeg kunne tenkt å hørt på. Elac har jeg ikke gitt noe særlig oppmerksomhet enda.

Er det så stor forskjell på høyttalere fra 10-15 år siden til nå?
Sist endret av FranZe; 25. desember 2022 kl. 17:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.