View Single Post
Sitat av Jorg Vis innlegg
Hørt ekstremt mye bra fra Arendal Sound, planlegger å kjøpe tårnene selv etter lang tids planlegging og sparing. Ville iallefall tatt en titt på de og reviews
Vis hele sitatet...
Ja, har faktisk vært inne på hjemmesiden der å tittet litt tidligere da jeg først hørte om disse for en liten stund siden. Etter at jeg hørte ros om disse Spørsmålet mitt ble litt om det kommer til å bli en oppgradering for meg i det hele tatt? Hadde vært artig å testet de bare for å høre egentlig. Takk for tipset

Sitat av 420master Vis innlegg
De jeg sendte er prima fra Bowers men greit det
Vis hele sitatet...
Ja, det er klart og tviler heller ikke på det. Bare så synd at de ikke kan skilte med noe mellom 30 og 90 tusen. Da blir vel det jeg anser som mid-end fra den kanten 705’ene. Ja, jeg har lenge vært nysgjerrig på B&W så tenkte jeg skulle høre fått hørt disse. Noe enklere når butikken sitter på både amp og høyttalere så slipper jeg å drasse med meg noe. Skulle jeg da drasset med meg noe så hadde det da blitt egne høyttalere bare for å måle de opp mot hverandre.

Ja, vet jeg har nevnt nøytral lyd her. Det jeg alltid har vært nervøs for når det kommer til B&W er om jeg kommer til å bli sliten av å høre på i lengden. Nå har jeg skaffet meg en noe mer tilgivende forsterker på den fronten så dermed håper jeg at det kanskje blir levendes med noe nøytralt.

Jeg er litt sånn der at jeg kunne tenkt å utforske forskjellige høyttalere. Har ikke sett meg så veldig mye rundt enda hva de forskjellige har å tilby men jeg kommer meg vel ikke unna å teste Focal, Sonus faber, Dynaudio, B&W, Revel m.m. Det blir jo en god del å teste og innser selvfølgelig at det blir veldig tungvindt å dra på norgesturne med forsterkeren 😀

Hifiklubben igjen blir det jo veldig enkelt hos i og med at de fører både amp og htt. Så får starte der. Jeg tror jeg kommer til å benytte meg av bruktmarkedet faktisk så får en se om det dukker opp noe der. Faller det ikke i smak så kan det jo forsåvidt selges igjen med intet eller minimalt med tap. Dette vil vel være veien å gå regner jeg med. Ellers så er det vel noe håpløst å opprette en slik tråd som dette da det er så mye som spiller inn. Har innsett at det har veldig lite for seg.