View Single Post
Dette opplegget er litt som NAV, en gjeng med "sulliker" med et lite kurs som er gitt makt over andre mennesker.
Har også en slik lenke, og opplever mye rart med denne kriminalomsorgen, men så skal man jo straffes også..

Jeg får i det minste opprettholdt jobben min, og tjener fett i og med at jeg ikke er ute mer enn 5 timer i uka, så de sporadiske turene i butikken blir det lite av. Dessuten sparer jeg en del på at jeg ikke røyker ulovlig urt heller

Så jeg er stort sett fornøyd, bortsett fra at de mangler å luke ut de maktsyke individene (ble en gang nektet å jobbe på ekstrajobb, selv om man skal jobbe minimum 20 timer, maksimum 40 timer i uka - av en koordinator som i tillegg satte seg til å lyve om hva som hadde blitt sagt, og hva jeg hadde sagt).
Jeg fikk også en skriftlig irettesettelse - fordi jeg var i leiligheten. Hadde fått fri fra jobb, og glemte å si fra om dette. Det endte med en skriftlig advarsel fordi jeg befant meg inne i soningsområdet.
Kan nevnes at jeg er lei, men det har nok sammenheng med at jeg har en liten leilighet. Hadde den vært større, hadde nok trivselsfaktoren vært bedre i forhold til å sperres inne i den, men nå er det ikke mange dagene igjen heller, så jeg klarer egentlig fint å gi faen i en uke til

Sitat av Rick Vis innlegg
Dette er ikke bare tull, må isåfall være hos deg det er slik!
Jeg måtte pent stå utenfor å vente, kom jeg hjem mer enn ca ett kvarter før den avtalte tiden fikk jeg en telefon ifra de!
Vis hele sitatet...
Det er iallefall ikke slik nå.