View Single Post
I see you...
NAPse's Avatar
380
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du er helt lovlig å ikke bryter norsk lov hvorfor er du så redd for om noen leser dine elektroniske spor?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg liker at privatlivet er privat og er redd for å miste retten på et privatliv.
Hvorfor er ikke du glad i privatliv?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det private lovlige greiene du gjør på nett kommer nok aldri ut i media eller sosiale medier hvis du følger Norske lover.
Vis hele sitatet...
Nei det gjør det nok ikke. Det er ille nok at EN annen får innblikk i mine private saker jeg ikke ønsker å dele.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er du redd for overvåkningen som det blir mer å mer av å er ustoppelig?
Vis hele sitatet...
Den har jeg allerede svart på. Og nei det er ikke ustoppelig. Ikke enda hvertfall da vi har rett på å demonstrere, og dersom det er ille nok streike.

Forøvrig overrasker det meg stort at enkelte godtar at rettsprinipp #1 kan snus totalt på hode uten å blunke.
"Uskyldig til det motsatte er bevist." skal nå bli skyldig/mistenkt til motsatt er bevist.

Når blir man bevist uskyldig?
Etter 10 pakker gjennom tollen uten noe ulovlig? 100, 200, aldri?
Jeg har fått pakker stoppet i tollen et par ganger, og det kan fort medføre en uke ekstra med venting på pakken. Skal jeg "straffes" med ekstra ventetid på alle mine pakker pga. hva vennene mine bedriver?

EDIT:
Dere som ønsker sende meg en PM dersom dere har blitt dømt for innførsel av ulovlige saker sånn at jeg kan adde dere på Facebook?
Sist endret av NAPse; 24. januar 2018 kl. 18:14.