View Single Post
Litt av problemet mitt er at jeg ser på de som skriver saklig og har mange velformulerte innlegg som autoriteter på rusmidler. På samme måte som jeg ser på offentlig informasjon på en slik måte (ja jeg ser også at en del av det fremstilles som direkte propaganda). Det var vel også derfor jeg i en annen tråd skrev direkte svar til mentalmelt, og det gjerne derfor ble mer direkte kritikk enn det jeg ønsket. Føler på en måte at jeg er alene om å etterlyse litt mer edruelighet (i mangel av et dekkende ord) fra slike autoriteter. På den andre side føler jeg ikke at jeg har noen konkrete eksempler uten å gå på person der jeg mener man kunne valgt å ordlegge seg anderledes. Dette blir også høyst subjektivt hva en mener om emnet, og jeg har jo på ingen måte krav på "sannheten".

Uansett ble jeg glad for denne diskusjonen, og jeg ser at jeg er egentlig veldig enig i det du sky, og mentalmelt skriver. Det er bare det at jeg har hatt lyst å uttale meg om dette lenge. Det er også veldig positivt at initiativet kom fra rusmiddelseksjonen.