Tråd: Alkohol
View Single Post
Trådstarter
40
Your girlMolly hva som utløste elendigheten har jeg ikke noe godt svar på,men mener å huske at etter flere dager på fylla i England ifb med en fotballtur det jeg var fullstendig ødelagt av fyllenerver og angst nærmest nektet å forlate hotellet var det en som ga meg ett tips om å ta noen pils for å komme over elendigheten,jeg så gjorde og fyllenerver og angt forsvant som dugg for solen så tror nok at jeg lærte noe der ja.Men det jeg nå vet er at jeg ikke kurerte den jeg bare utsatte den desverre,så jeg er vel på samme stadiet som den gang desverre.Om jeg hadde vært uten alkohol hele romjulen og fått noen positive erfaringer med det tror jeg absolutt at ting ville godt lettere man vil huske de positive tingene ved å være klar og kjenne på hvor godt det ville være for kropp og sinn.Omjeg har ett ønske om å kutte ut definitivt JA!!Men nå sporet debatten litt av her da.Svaret jeg ønsket meg var jo om alkohol er det Værste rusmiddelet og der står jeg status quo.Grunnen til det er at jeg hadde en yngre bror som var tungt avhengig av amfetamin og hvis vi satt sammen i en anledning og jeg bød ham en øl var svaret at den helvetes gifta skulle ikke han ha.Jeg trodde knapt mine egne ører,han påstod at alkohol var det mest ødeleggende rusmiddelet som fantes sa han som stod med ett ben i graven og det andre på ett bananskall.Jeg gikk lenge å funderte på dette og etter han gikk bort har jeg snakket med noen av hans svirebrødre og nesten alle sier det samme.Dette kan da faen ikke stemme tenkte jeg og derfor søkte jeg på nett for å finne en plass der jeg kunne lufte spørsmålet og freak er jo en grei plass å begynn