Tråd: Bokse-tips
View Single Post
Sitat av apekatten Vis innlegg
Bambi/Barbie får vel bare hive seg ut på glattisen..
For har dødla lyst på den selvdisiplinen jeg kan oppnå der! Så får jeg vel bare gi faen i alle blikk som måtte komme mot meg. det er jo ikke sånn at jeg ser noen av dem igjen, jeg skal bare få juling av halvparten...

Har du noen tips til hvordan jeg skal forholde meg i forhold til treneren? Bør jeg være frempå, eller tilbaketrukken å "vente" på hjelp?
Vis hele sitatet...
Er veldig typeavhengig - både hva deg og hva trener angår..

Er du en godt trent fyr er det veldig viktig å være ydmyk, holde tilbake og føle seg frem. Stiller du opp eplekjekk i den nykokte singleten din mens du diskre flekser i speilet er du garantert å få en god runde juling.

Mer forsiktige karakterer vil som regel bli tatt vare på, så lenge det ikke er fult av utlendinger i kullet. (Og nei, dette har ingenting med rasisme å gjøre, bare at østeuropeere, afrikanere, briter; ja stort sett alle andre enn nordmenn er noen hensynsløse jævler i disse sammenhengene).

Det er vanlig at en føler en får litt for lite hjelp, og det er naturlig at treneren ikke kan veilede alle. Stort sett er trenerens oppmerksomhet noe en gjør seg fortjent til, enten ved å stille opp og gi sitt beste, eller ved å skille seg ut på andre måter. Uansett er det som med skole og alt annet - vil du virkelig ha råd og tips så spør du dem du får positive vibber fra blant utøverne, ikke henge i skjørtekanten til trener.

Men igjen, alt dette er jo type-avhengig, så du må jo se an stemningen selv