Tråd: Bokse-tips
View Single Post
Hei Hallo Halla

Er er fyr på et par og tjue som virkelig kunne trengt noen tips til hva og hvor og hvordan.
Har over en lengre periode vært interresert i å lære å bokse. Men aldri gått skikkelig "fullført". Tror ikke jeg lyver om jeg har sett alt av "how to" på youtube av heavybag og sparrig. Når jeg har trykket foten innenfor boksegymmen har det ikke vært noe å lære. Jeg har lært noen nye hopp for oppvarming, men ingen direkte hjelp fra noe trener. Har hørt at man må bli lagt merke til før man får den type hjelp. Har også hørt at "you just have to stick around to teach" Men jeg har ikke så stor interesse av å løpe i ring 3 ganger i uka med kun polakker, russere og kosovo albanere for å bli lagt merke til etter noen mnd. Men er absolutt forbedredt og innstilt på å legge ned arbeid for å lære.

Jeg har begynt å slå litt selv på baggen, men mye av det jeg har sett på youtube forsvinner når jeg begynner. Er interessert i figthing. Kan ikke vente til 5.mars ConorVSDiaz..
Nå må jeg komme til poenget. Jeg lurer på om jeg bare bør fortsette å slå på baggen og trene på bevegelser å bli bedre på den måten.
Eller kontakte noen jeg føler meg komfortabel med/kan lære av, og lære det riktig med en gang!?

Ting 2. jeg lurer på : Skyggeboksing, bør jeg bare visualisere og fortsette (selvom det føles dødla dumt) Så blir det bedre med tiden?
Har jo sett mye Tyson, Ali og Conor skyggeboksing. Men føler jeg ikke gjør det riktig.

Setter pris på alle innspill og tips, så hit me!
Ellers god søndag!

Please do not hate fordi jeg skrev polakker, russere og kosovo albanere.. Er ikke noe rasist overhodet! Har flere fargede venner.
Men de gangene jeg har vært på boksetrening blir jeg jo stirret ned når jeg kommer inn, derretter masse blikk og språk jeg ikke forstår. Er ikke så komfortabel med det.
Sist endret av apekatten; 28. februar 2016 kl. 07:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.