Tråd: Fake ID-kort
View Single Post
du har ikke lyst på overhead ark.
du trenger to typer gjennomsiktige plastark begge må være selv klebende som klistre merker,
det ene skal printes på det andre skal legges over det med trykken for å gi beskyttelse og en blank overflate.

så altså
et stykk gjennomsiktig selvklebende ark som kan printes på
et stykk gjennomsiktig selvklebende ark som har en blank glatt overflate

man må ha to lag hvis i går all slitasje rett på trykken og du må lage nytt etter en dag i lommeboka.

det er lenge siden jeg lagde noe og har hørt at siden den gang så har de gjennomsiktige trykkbare arkene blitt vanskelige og finne. disse kan byttes ut vanlig selvklebende fotopapir. dette gir litt dårligere resultat men tilgjenngjeld kan man da pusse det orginale kortet tynnere slik at kortet blir nærmere vanlig tykkelse NB ikke for tynt de merker det hvis det er mye mer bøylig en vanlige kort.

disse arken kan være litt dyre så det kan være lurt og spleise sammen med noen så kan alle lage seg ett. ikke fall for fristelsen og tilby dette som en tjeneste disse kortene er helt falske selv om de ikke er gode nok til noe annet en og lure dørvakter er de noe helt annet en og ha kortet til noen andre eller og skrape ditt eget.

det kortet jeg brukte var i bruk i 2 år uten og bli ødelagt. kort av denne typen har beståt i samtlige butikker, roskilde, qaurt, øya, spektrum, rockefeller, og noen barer og utesteder.

et lite tips er og holde dette una altfor mye vann etter som at limet kan begynne og løsne.

på de kortene som har all trykken på et lag funker det hvis man bruker glanset slevklebende fotopapir(ikke gjennomsiktig) til og trykke på. dette er selvfølgelig fordi man ikke trenger bakrunden.

jeg har fundert litt på disse postens ID-kortene. Har ikke gjort mer en et forsøk og det ble stoppet men det kunne gått. Det er også en annen metode som kan funke.

Ene er og ikke pusse ned og fjerne det ruglete ID merket fra scanen, når man da limer det over vil det bli ganske tykt men da vil fortsatt sikkerhets merket funke, ulempen med dette er at talet under skinner gjennom, så du må være heldig med dato 0 9 6 3 kan bli til 8 7 kan bli til 2 1 kan bli til 4. Hvis resultatet blir litt dårlig kan man trykke opp et skole kort eller noe med falsk info ettersom disse er lette og forfalske. dette er ikke ordentlig legg men funker som bakup og bekrefter hvem du er.
denne teknikken er prøvd men desverre skinte tallet under igjennom så jeg ble stoppet, men de trodde jeg hadde lånt kortet til noen så de så ikke at noe var klisteret over og sikkerhets greia lurte dem.

er man uheldig med datoene kan man muligense skrape vekk den uønskede delen og fylle igjen med lim og så lime arkene oppå på samme måte som over.
denne metoden er ikke prøvd

fordelene med et ordentlig falsk Posten ID er selvfølgelig at sikkerhets greia er på forsiden og "beviser" at kortet ikke tukla med.

Når det gjelder pass så er dette noe du ikke gjør bare for og bli 18. den ene grunnen er at pass ikke er vanlig og ta med seg på byen og vill tilrekke seg masse oppmerksomhet. Å når du blir tatt, og det blir du, hvis du ikke kjenner noen som kan gi deg et ekte pass med falsk info, vil du havne i fengsel og ha alvorlige problemer med norsk politi og landet som har passet. hvis du nå har en annen grunn til og erverve deg falsk legg (den bør være god) så er det eneste jeg kan gi deg av info.

1. Ha mye penger (norske pass går får ca. 100.000 sist jeg leste)
2. Ikke reis til turiststeder får og kjøpe stjålne pass disse mangler ofte sikkerhets merker
3. Reis til steder på kanten av EU, mange steder i øst-europa.
4. skal du reise inn i land med disse bruk lite overvåkede innganger havner er bra, samme gjelder og kjøre inn men alt dette kommer litt anpå hvilket land du skal inn i.

1. kommer fra avisa
2. og 3. kommer fra et prosjekt til en engelsk jurnalist som satte seg som mål og skaffe falsk pass til alle EU land.
4. kommer fra en bussjåfør og nevnte prosjekt.

uansett det er idoti så lenge du ikke er truet på livet av krig eller annet.
Sist endret av rar; 10. juli 2007 kl. 23:30.