View Single Post
Trådstarter
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Apple iphone 12 pro her, aldri vært mere fornøyd. Kameraet er også latterlig bra. Det beste er vel at det er veldig enkelt, stabilt og man kan surfe og styre uten å bekymre seg for virus eller noe anna ræl. Den er akkurat passe slik at jeg kan bruke telefon med en hånd og når hele skjermen med tommelen.

Ellers så er den harde kanten rundt telefon noe som gjør at telefon sitter veldig godt i handa, jeg har ikke deksel eller noe beskytter på telefon og har ikke en eneste ripe. Det keramiske glasset er knallhardt. Har forsikring tho.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for godt svar her
Valget falt nok på iPhone 12 Pro Max etter å ha lest en del tester av alle telefonene. S21 Ultra har ikke akkurat fått noe skryt. Litt bedre enn S20 Ultra, men fortsatt elendig på mange måter.


Hvorfor må du ha toppmodellen? Hva er det du får som du ikke får på en billigere telefon, feks en til 3000? Bare nysgjerrig :-D har selv en Samsung A8, og vurderer å bytte fordi den lader dårlig.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt gode modeller igjennom alle år. Nå har jeg S8+ som er temmelig treg. Har en unge som elsker å spille enkelte apper, og erfaringen når jeg hadde en "dårligere" android telefon var at den ble fort treg med mange apper.

Denne gangen vil jeg "Skjemme" meg selv bort litt for å si det på den måten