View Single Post
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
317
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Takk for de kloke ordene, flytt ut om 3 uker så har no gjort en relativ god job, ingen krimminalitet, ingen poserive rustester, å ingen avstikking. Er litt det med og ha lyst å gjøre noe med alle det helvette de har putta meg jeg gjennom, å det helvette jeg har lyst å klage over, føler at meg rett og slett mobbet av de på instuesjonet. Føler det er en ganske reel klage, tenker og holde meg clean fremover. Alle gutta er slutta, litte vits å sitte som den tappern å ture aleina inne på rommet. Føler litt jeg har gjort det beste ut av detmen takk kommentaren din har nokk fått meg til og reflektere mye på oppholdet mitt hær
Vis hele sitatet...
Du må bevise Barneverntjenesten at de har feil og at du klarer deg på egenhånd uten og må bo på institusjon, Bodde på en akutt institusjon men nå bor jeg på en avrusning. Fungerer både dårlig og bra men jeg har fått så mye tillit nå dersom jeg beviser de at de har feil og jeg har riktig. Det burde du også gjøre så lenge du har bestemt deg for og endre livsstil. Du har kun 3 uker igjen på den institusjonen der og driver du og lager kun "bajas" og klager på småting så gjør det ikke det enklere for deg.

Nå skal jeg prøve og ikke være den personen som sier dette er dårlig for deg fordi jeg er ikke noe bedre selv, men ta deg sammen med den rusbruken din. Du skal ikke slutte fordi gutta slutta du skal slutte for deg og ingen andre.

Legg rusen og barnevernet bak deg og start på nytt det er mitt råd, kutt kontakten med de som driver på med rus eller så går dette aldri bra. Jeg lurer virkelig på om hva du føler om din situasjon og hvorfor tror du du havnet i denne situasjonen. Og disse klagene du sender inne til Fylkesmannen/Statsforvalteren er ikke engang noe vits, de bruker lang tid på og prossesere klagene og de vil mest sannsynligvis ikke ta deg seriøs vist du kommer med at de ikke lar deg farge håret eller at de trampet på foten din. Mistrives du så sykt mye at du føler situasjonen din blir bare værre snakk med foreldrene dine og advokaten din.

Regner med at du bor på en akutt institusjon, barnevernet ser på det som en "Test" for og se om du har skjerpet deg eller om du har behov for en langtids institusjon, vist barnevernet bestemmer at du må på en langtids institusjon så har du ingen valg. De fatter et vedtak på 12 månder og den institusjonen kan være hvor som helst. Lykke til a