View Single Post
Sitat av Moff Vis innlegg
jeg er i alle fall helt uenig i at man skal velge musikk som appellerer til mengden.
Vis hele sitatet...
Om du lager filmer som kun du og gutta skal se skjønner jeg at du er uenig i det. Om du skal "selge" et produkt til folket må du legge mange av dine personlige preferanser til sides og se på hva folk liker.

Sitat av Moff Vis innlegg
Hva slags musikk er det som appellerer til mengden? Listepop.
Vis hele sitatet...
Blant annet, m.m.

Sitat av Moff Vis innlegg
For Guds skyld, finn noe du liker å høre på, som du synes er bra. Det er du som er produktet du skal selge her, du skal ikke bli en sellout som forsvinner blant en million gamingkanaler.
Vis hele sitatet...
Med andre ord så driter folk i hvordan filmen er satt opp? Tror du at folk ville ha kjøpt denne bilen fordi den er driftsikker, men ser ut som den gjør? Kanskje et fåtall Freaks ville gjort det, men Ola Nordmann som er opptatt av hvordan ting ser ut hadde ikke tenkt tanken engang.

Sitat av Moff Vis innlegg
Folk blir ikke forvirret når de ser en vanlig spillefilm som ikke bruker fades mellom scener, og folk som er interessert i dataspill blir heller ikke forvirret når man skifter maps og våpen. De som er interessert i D2-gameplay kan noe om D2 og de vil derfor se hvilket map og hvilket våpen det er uten at du bruker en fade.
Vis hele sitatet...
Nå er vell spillefilmer noe mer sammenhengende? Det handler ikke om hvor mye du vet om spillet, det handler om opplevelsen du har når du ser på. Var dette samme game, er det samme killstreak osv. En smart måte å unngå dette er å gjøre overganger litt mer gjennomført. Bytt klipp når man blir flashet, når man går inn mot en dør/vegg, hopper gjennom boosters etc.

Sitat av Moff Vis innlegg
Som sagt, du kan bruke det som et virkemiddel hvis du vil, men personlig blir jeg fort lei av fading.
Vis hele sitatet...
Mer som et verktøy for å ikke bli sliten i øyene.

Edit; Ang. dette:
Sitat av Moff Vis innlegg
du skal ikke bli en sellout som forsvinner blant en million gamingkanaler.
Vis hele sitatet...
Tror du han blir verdenskjent av å appellere kun til kompisgjengen?
Sist endret av SoppVandreren; 26. januar 2018 kl. 17:30.