View Single Post
hey! spiste noen gule rolexer her en dag. veldig gode, føltes ganske rene men svake. spiste 2 først og så 1 til etter 1 time når de første effektene satt inn. det blei en god tur, veldig euforisk.

det jeg lurer på som jeg har lett etter på google er andres erfaringer med munnsår, rettere sagt kjemiske brennsår og eller sår av biting "grinding" osv. etter eller under virkningen av ecstasy.

jeg fikk to lepper som så ut som om jeg hadde fått 10 slag på trynet, helt absurd oppsvulmet, og hele munnen "døde" innvendig. dagen derpå var hele munnhulen full av hvit død hud. og nå flere dager etterpå gjør det drittvondt mens det gror...

jeg bare lurer på om det er andre som har hatt erfaringer med disse sårene. jeg har spist endel x før og det pleier å komme mer eller mindre sånne sår dagen derpå, IKKE så mye som denne siste gangen tho... jeg har merket de samme sårene ved bruk av speed.

en meget uheldig bi virkning av knips spør du meg, jeg så jo helt FORJÆVLIG ut, surrealistisk nesten så fucka store var leppene i 2 dager og jeg har bare kunnet spise is og suppe i 3 dager nu...