View Single Post
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Min kjære dorullnisse:
Jeg har ikke kunnskaper til å argumentere konstruktivt på det du sier, men først påstår du at en haug med ekstemt velutdannede forskere spredt over hele verden med spisskompetanse på verdensrommet etc umulig kan finne ut noe om nettopp
verdensrommet etc som ikke DU umiddelbart forstår. Så klager du på menneskers arroganse. Hæ?
PS. De VET ikke at universet er 14 mrd. år. Med alt vi per dags dato kan se og er i stand til å beregne er det mest sannsynlig å anta at universet er så gammelt. Er du virkelig nyskjerrig på hvorfor kan du jo begynne her: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Age_of_the_universe
Vis hele sitatet...
Hvor har jeg sagt dette? Det jeg i grunn har gjort er å stille meg tvilende til ulike tall som presenteres. Det sagt, så stemmer nok mye av det vitenskapsfolk har forsket seg frem til, men noe av det er vel lov å stille seg tvilende til? Altså 14.000.000.000 år er ganske langt tilbake i tid. Skjønner naturligvis at det er en sannsynlighetsberegning og at vi nok aldri vil få se et konkret svar på det.