View Single Post
Trådstarter
16
Nå har jeg trekt fram de negative sidene ved henne som jeg sliter med. Hun er ei bra dame som bryr seg om meg. Jeg vet hun elsker meg og respekterer mine meninger og følelser.
Hun er ikke en bimbo som sminker seg og kun bryr seg om det overfladiske.
Hun er ei bra dame med bein i nesa som har mange gode verdier, og utseende er det hun bryr seg minst om.
dog inrømmer hun at hun er oppmerksomhetssyk og trenger bekreftelse fra andre.

I de tilfellene der hun ignorerer meg etc. og jeg har tatt det opp forstår hun ikke hva problemet er, hun vil bare ha menneskelig kontakt med andre personer, og siden vi er sammen så ofte, så mener hun at man ikke trenger å henge så mye sammen når vi er ute.

Jeg kjenner meg igjen i det du forteller angående at når jeg tar opp ting så vrir hun det over på at jeg ikke godtar hun for den hun er, og at jeg "mobber" hun fordi jeg ikke godtar visse ting.
Det jeg har skrevet i denne samtalen med henne er det værste jeg noen gang har sagt til henne. Jeg har alltid kranglet/diskutert på en saklig måte, men denne gangen var det nok.

Sitat av fluxx Vis innlegg
Venn med eksen og folk hun har rotet med er et rødt flagg allerede. Kjipt, men høres ut som hun har vært mye bak ryggen din å ligget med andre. Det positive fra dette her er vel at du vet hvilken type du ikke skal satse på neste gang.
Vis hele sitatet...
Det er ikke slik. Jeg VET at hun aldri har rotet med noen av de. De forholdene har utviklet seg til et vennskap og det er ikke noe mer mellom de
Sist endret av kamikaze; 13. august 2019 kl. 10:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.