View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er alltid noen som skal mene noe om alt, prøv og ikke ta det til deg. Det var jeg som skrev tråden om den henlagte voldtektssaken, så jeg vet hvor frustrerende og sårende det er at folk skal tro du lyver om noe sånt. For meg så er det helt absurd at enkelte folk kan tro at noen faktisk går anonym på en side og dikter opp en så smertefull historie. Kun for hva da? Man oppnår ikke noe som helst selv. Ingen vinning. Null. Nada. Du er utrolig tøff og sterk som forteller om dette, det er ikke bare-bare å gjøre det når det koker som verst.
Kan virke som de som mener du ikke forteller sann historie gjør det fordi de rett og slett ikke har tillit til verden av en eller annen forpult grunn (voldelig far, mobbet i barndommen, eksen slo opp pga liten pikk?) uansett, de er heelt på bærtur (intet funn heller!).
Lurer på hva som foregår i en slik hjerne når den første konklusjonen som blir trekt er at offeret juger. Ingen har lyst å være offer (jo, kanskje noen men ikke i en slik situasjon).

Uansett.
Det er faktisk ikke greit at han blir utsatt for så mange forskjellig inntrykk hele tiden. Han trenger hvile og isolasjon. Kan du ikke spørre de hvorfor han ikke får det? Det virker helt sykt i mine øyne.
Men ja stå på, du er vanvittig sterk. Ikke gi opp på deg selv - og husk å ta på din egen luftmaske først da.
Vis hele sitatet...
Vel, nå har jeg opplevd på et annet forum at en person jugde om at han lå døden nær med hjernesvulst. Han ble etter hvert tatt i løgn pga folk som faktisk hadde opplevd dette på nært hold skjønte at han jugde. Nå sier ikke jeg at hverken du eller TS lyver, tvert i mot. Men ikke bli overrasket over hva folk kan lyve om på et forum for å få oppmerksomhet. Sånne folk har det selvsagt ikke bra med seg selv da, men det skjer.