View Single Post
Ja beklager om innlegg nr 2 også kom feil ut

Men hasj kan også være psykose fremmkallende da så kan være greit og kanskje få til en legetime med han og bli med også evt få noen valium eller noe som du har kontroll på og se om det hjelper.

Ja missforstod jeg for trudde han tok div drugs NÅ. Men om han kun røyker så er det nok reven som gjør det da.

Treningssenter/jobb og div hadde jo hjulpet alle men ikke så lett med styggen på ryggen heller. Men det funker jo uten tvil.

Du ville jo merka om han tok noe annet enn rev tipper jeg siden du virker såpass oppegående at du merker forskjell på hasj rus og speed rus. Men sover han nok da?

Søvn er også gull for ett slitent hode. Ink trening og jobb men ser det ikke er bare bare da.

Bare ikke ødelegg deg selv i forsøk på og hjelpe noen som ikke vil ha hjelp.

Da gjør du mer nytte av deg med og hjelpe 10 andre som vil

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet det Får dårlig samvittighet for da tror han at jeg går i mot han også. Og er redd for at han vil skade noen av ambulansefolkene eller lage en kjempescene, det gjør han Redd for at han ikke vil tilgi meg, se på det som at jeg svikter han og at følelsene skal endre seg pga det når psykosen går over. Kan se det for meg fra hans sko liksom, når man tror alle konspirerer mot en også plutselig ringer kjæresten til "fienden" og han blir "kidnappet" av "staten" som vil "dope han ned"... Uff det er så vanskelig jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Hvor lenge kan det vare Jeg er kjempe bekymret, han er livredd. Nå tør han ikke svare telefonen fordi han tror noen avlytter den, han trodde at jeg var kidnappet av de som skulle ta han selvom jeg svarte ja på at jeg hadde det bra, han trodde det var kidnapperne som tvang meg til å late som alt var bra og sa at jeg måtte si et kodeord om de var på vei for å ta han. Tidligere denne uken satt han med kjøkkenkniv og hammer i sofastolen han hadde flyttet ut til gangen hvor inngangsdøren er og det er ikke mulig å få han til å slappe av. Jeg skjelver selv store deler av dagen fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og er så redd på hans vegne
Vis hele sitatet...


Jau. Men da kan man vell si det er på tide og få hjelp fra noen med mange års utdanning da? Eller?

Når han blir frisk vil han jo elske deg 100 ganger mer og bedre enn nå.

Lat som du leser denne tråden fra andres øyne. Så ser du at det må gjøres noe og det fort.

Ambulansen kan han lage så mye styr med han vil han. Men når de setter bedøvelsen så er det natta uansett hvor rå du er. Så våkner han på sykehuset i belter også begynner jobben.

Om du virkelig er redd så bare si det må ha vært noen andre som ringte de da. Må jo være flere som merker han sliter enn deg. Skylde på de til han er frisk og takknemlig.

Huff må være tøft for deg.

Men husk hasj gjør alt værre når alt er som værst.

Mente ikke du skulle tyste på noen spess. Men om det er det som stopper deg fra og be om hjelp er det bare og si det må ha vært noen andre evt da første tiden. Og når han er friskere bare sier du det sånn som det var. Ingen som blir sur av det når de er friske.

Med mindre kåken er proppa med 1kg rev og masse anna så han brått blir busted for det og skylder x ant 1000kr.

Da kan du desverre ikke si noe med mindre du rydder hele kåken først
Sist endret av stangut; 23. juli 2019 kl. 01:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.