View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av stangut Vis innlegg
Ikke vær redd for at han nekter og bli med ambulansen for der har man ikke valg.

Bare til info. Så ikke tenk på det vaffal.
Vis hele sitatet...
Vet det Får dårlig samvittighet for da tror han at jeg går i mot han også. Og er redd for at han vil skade noen av ambulansefolkene eller lage en kjempescene, det gjør han Redd for at han ikke vil tilgi meg, se på det som at jeg svikter han og at følelsene skal endre seg pga det når psykosen går over. Kan se det for meg fra hans sko liksom, når man tror alle konspirerer mot en også plutselig ringer kjæresten til "fienden" og han blir "kidnappet" av "staten" som vil "dope han ned"... Uff det er så vanskelig jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Hvor lenge kan det vare Jeg er kjempe bekymret, han er livredd. Nå tør han ikke svare telefonen fordi han tror noen avlytter den, han trodde at jeg var kidnappet av de som skulle ta han selvom jeg svarte ja på at jeg hadde det bra, han trodde det var kidnapperne som tvang meg til å late som alt var bra og sa at jeg måtte si et kodeord om de var på vei for å ta han. Tidligere denne uken satt han med kjøkkenkniv og hammer i sofastolen han hadde flyttet ut til gangen hvor inngangsdøren er og det er ikke mulig å få han til å slappe av. Jeg skjelver selv store deler av dagen fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og er så redd på hans vegne