View Single Post
seriøst bra stuff det her.. kjenner meg selv igjen i noe av dette og jeg regner med at de fleste gjør det samme. det som imponerer meg mest er at donvito beskriver det så bra. nå er det en stund siden han har skrevet noe ser det ut som..på tide med en oppdatering? han skulle jo på rehab å greier..har også slitet med ekstrem usikkerhet og dårli selvtillit hele livet. frem til nå. litt å litt lærer jeg nå å ikke ha det sånn. men det er meg. det eneste jeg vet stemmer for alle(de aller fleste) er at disse tingene tar tid å lære seg. veldi lang tid. selv så isolerte jeg meg i godt over ett år og var i små perioder mentalt fucked. jeg isolerte meg til og med fra de som stod meg nærmest. såklart anbefaler jeg ikke dette til noen. vet ikke helt selv hvordan jeg tok den veien. men gjort er gjort. jeg tror på å leve i øyeblikket å derfor tenker jeg ikke ofte på dette lenger. uansett. vil bare si lykke til til alle som sliter!! gjør det som føles rett, det første skrittet er verst og husk at å bli bedre tar tid!!!