View Single Post
Trådstarter
10
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
Nei, høres mer ut som en slags virkelighetsflukt sånn som du beskriver det med at du "bare trenger en pause fra alle tankene", og det er absolutt ikke en heldig situasjon å være i, sånne problemer løses ikke med å ruse seg, tvert imot.
Jeg vet jeg høres ut som min far nå, men tro meg, uansett hvor gammel og moden du tror du er, så vil du til slutt innse hvor ung og umoden du egentlig var.
Vis hele sitatet...
joa joa virkelighets flukt , det er noe lignende men greia mi er bare den:
Jeg har en personelighets forstyrrelse, jeg tenker merkelig og jeg blir fort stressa. nei skal ikke bruke canna da fordi jeg er stresset. men jeg bruker det for å forsterke gode opplevelser og kun ved annledning eller med gode venner. jeg har bare noen få ganger( sikkert 5-10 ganger) ruset meg på dette alene og i så fall har jeg studert i sammenheng for å bli mer intressert for det jeg driver med (lekser) evnt tegning. jeg nekter å røyke hvis det er fordi jeg føler meg ille. så klart jeg får lyst på men jeg gjør det ikke. jeg ser på ghanja som noe spirrituelt og hellig som ikke skal missbrukes slik jeg tidligre missbrukte alch. for å glemme sorger jeg nekter fordi jeg har vært der men da livet ble bedre ble jeg forelsket i plantens måte å forsterke de gode tingene i livet, ghanja skal aldri i mitt liv assosieres med de dårlige tingene

"jeg har bare lyst til å finne lykken og smilet i livet som alle andre men det er jævelig vanskelig ( spessielt når det er null-tolleranse av canna her i huset) og jeg egentlig bare savner å være meg og kunne ta en spliff og roe ned alt og bare slippe taket av problemene oppe i hodet mitt
( har egentlig ikke problemer irl, men jeg har tankekjør til de tusen som jeg bryr meg mindre om under bruk av canna<3) "

ja jeg skrev det, men jeg mente det ikke på den måten jeg mener det i sammenheng av godt selskap og god annledning til gode minner