View Single Post
Mange sier piller forandrer folks personlighet. Men jeg mener at de som blir hissige å voldelige på piller allerede er det men uten pillene har dem moralen i tankene å oppfører seg bra. Når disse hemningene blir fernet av pillene kommer den rette personen ut i lyset..... Bli ferdig med han å stikk! En person som banker kjæresten sin i rus vil med stor sannsynlighet gjøre det igjen. Og ofte forsvinner empatien bare mere og mere. Nei kom deg unna du frøken. Han der er ikke no vits å spare plass til i hjertet ditt.

En kompis sa til meg i helgen at mange blir så aggressive av div piller. Jeg svarte fort, de blir ikke... De er fra før av men hemmningene blir skrudd av. Og det var han forsåvidt enig i når han tenkte seg om. Jeg har knasket enorme mengder rivotril i mitt liv og ALDRI har jeg blitt aggressiv av det. De fremhever personligheten din i mine øyne. Det gjelder egentlig alle rusmiddler.
Bare se på byen en lørdagskveld å se på fulle folk.... Noen er veldig flørtete, noen gråter og skjønner ikke hvorfor en gang, noen sloss og noen tar livet med ro og er sist ut døra lenge etter det stenger. Man kjenner igjen typene og personlighetene

Å bruke rus som unnskyldning for vold er noe av de verste unnskyldningene jeg hører.

Finn deg en type som bryr seg om deg og vil gjøre alt for at du skal ha det bra. Ha gjerne med deg noen når du forteller han at du går ifra han, i tilfelle han blir irritert og trigger.

Håper du finner en person som passer på deg og behandler deg med respekt

Lykke til
Sist endret av Rusketulla; 11. mars 2012 kl. 13:16.