View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men greia er at jeg var avvisende, mens vi kunne gjort noe.
Vis hele sitatet...
Ja welcome to life, sånn har nok skjedd oss alle en eller annen gang. Så angrer vi og tenker fuuuck fordi vi spolerte sjansen men sånn er det også må livet faktisk gå videre.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mest aav alt vil jeg ta kontakt. Kanskje jeg får en grunn til å dra dit. Men det er ingen som foreslår at jeg skal det. Selvfølgelig fordi jeg bør finne noen i Norge...
Vis hele sitatet...
Du kan jo ta kontakt, du er din egen herre og bestemmer over egne valg. Du må ikke ha noen til å foreslå at du skal ta kontakt eller som tvinger deg til å finne en kjæreste i Norge.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den gode følelsen jeg endelig fikk straffet seg.
Eneste jeg gjør på fritiden er å henge rundt alene. Jeg klarer ikke gi noen noe.
Vis hele sitatet...
Det var ikke en straff at du ikke fikk tyrkern du ville ha. Du kan ikke bestemme over andre, kun av deg selv. Du kan lære av det du gjorde feil den gangen og se på det som en viktig erfaring for å utvikle deg som person, istedet for å tenke at det var en straff som du fremdeles så mange år etter lar holde deg tilbake i livet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Irriterer meg over at jeg får være frisk, siden hjernen ikke fungerer og jeg ikke får til så mye.
Vis hele sitatet...
Det må du prise deg lykkelig for, tenk så mange funksjonshemmede som ikke har mulighet til å utfolde livet som du har! Hjernen din fungerer bra den! Det er bare det negative tankemønsteret ditt du må endre.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alle andre/de fleste har unfollowed på insta, ikke s rart da jeg er veldig kjedelig i forhold..
Vis hele sitatet...
Mange grunner til at man unfollower noen på insta. Siden du ikke har noen sosial omgang med disse folkene er det heller ingen grunn til å følge deg. Ingens liv er sånn som det presenteres på instagram og sosiale medier så slutt å mål livet ditt opp til det. De andre har nok temmelig A4 liv de også, selvom de poster et bilde av en racerbil for å fremstå spennende selvom den bilen bare var noe de tilfeldigvis så og var borte igjen fem sekunder etterpå.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet ikke om jeg fyller 35 en gang. Dette her er ikke verdt å leve..
Vis hele sitatet...
Det er trist at du er så fastlåst i negative tankemønstre at du ikke gidder behandling eller forandring for å få det bedre. Du har mange år igjen som kan være veldig bra så ikke kast bort livet ditt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg møtte han tyrkiske fyren men var usikker på hva jeg skulle og hørte dessverre på mine nærmeste. Synd de ikke er mer internasjonale av seg.
Vis hele sitatet...
Hvis dine nærmeste sa at det var en dårlig ide så var det nok ikke slemt ment. Men når man liker noen så blir man blind for de røde flaggene som andre ser. Det er ganske vanlig at tyrkiske menn sjarmerer damer på ferie eller nettflørter med damer og får de til å føle seg spesielle og likt, men at det ikke er genuint fra dems side selv. Playere, con-artists, de kan kalles mye og hvis dine nærmeste frarådet deg å satse på han så er det nok fordi han sannsynligvis ville såret eller lurt deg. Sånt skjer og har ikke noe med deg som person å gjøre, men som har med kulturen hans sitt syn på vestlige damer og hans tidsfordriv med internett flørting.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finner INGEN attraktive menn i Norge lenger.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du si det når du bare sitter inne alene? Det er masse bra og attraktive menn rundt om kring i Norge. Du skriver lenger opp at du tror tyrkern er over ditt nivå og du får neppe en Johhny depp det må du bare innse. Personligheten gjør til og med mindre attraktive til veldig attraktive så du må bare bli kjent med nye så vil du se det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje jeg bare ikke har sett han enda, men er så lei av alkoholiserte menn!
Vis hele sitatet...
Hvis du har eller har hatt mange alkoholiserte menn rundt deg så forstår jeg det veldig godt. Det er mange avholdsmenn da, og mange som har et moderat alkoholforbruk. Det er helt innafor å spørre noen på første date om hvor mye de drikker eller å skrive i dating profilen sin at man søker en som er avholds.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han fyren i Tyrkia var jeg altså interessert i frem til nå,
Vis hele sitatet...
Jeg har lest postene dine i minst 5-6 år og de er helt like nå som før, du må seriøst glemme han, få han ut av huet, gå videre med livet ditt!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han var den som tok kontakt, men jeg enten svarte ikke eller svarte avvisende.
Vis hele sitatet...
Da tar du lærdom av det nå og lærer deg å være mer åpen for nye folk og nye ting. Du har erfart å gå glipp av en mulighet, og med innstillingen din går du glipp av mange andre gode muligheter også.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er jo ikke sikkert jeg blir like forelsket igjen.
Vis hele sitatet...
Du er ca 30 nå og folk blir forelsket når de er 85 så klart du kan bli forelsket igjen Jeg har bare vært det to ganger og er eldre enn deg, men tenker ikke om fremtiden at jeg ikke blir det igjen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men føler han er over min liga da han har venner.. hva skal man med slik aspergersøppel som meg?
Vis hele sitatet...
Du er ikke søppel fordi du har asperger. Jeg har flere nære venner med asperger og hun ene jobber i en veldig høy og profesjonell stilling, han andre i en helt ordinær jobb. De er gode venner og flotte personer, vi pleier å telte og gå på skogsturer sammen, tivoli, cafe, pub, alt som vanlige venner gjør.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er bare drit sint på meg for at jeg ikke hørte på meg selv. Men er slik fornuftig kjedelig type som hører på de rundt meg....
Vis hele sitatet...
Denne tankegangen skader deg for du bør virkelig høre på andre når vi sier at du seriøst må få proff hjelp nå og gjøre noe med livet ditt! Jeg kommer ikke til å skrive mer til deg fordi jeg har svart deg i sikkert 30 av de andre 1000 trådene dine og syns det er respektløst mot andre at du ikke tar til deg noe når folk prøver å hjelpe deg enten det er legen, venner, familie eller folk på nettet. Du har blitt bannet fra andre forumer pga dette så enten begynn å hør på rådene du får eller slutt å klag. Sorry harde ord men vet at det ikke hjelper å leke støttekontakt på nettet for deg heller. Du skal ikke plage deg selv med at du ikke hørte på deg selv når det gjaldt tyrkern du likte for mange år siden. Det er fortiden, nå er fremtiden og du må skape et liv og ikke leve i fortiden.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
nå er det likevel bare Norge som står for tur: trist land, trist vær.
Vis hele sitatet...
Norge er et flott land, reis rundt og få øynene vekk fra telefonen og internett så ser du det. Hvis du hater Norge så mye så er det bare å flytte, ikke noen som tvinger deg til å være her.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg døde hadde jeg vært glemt av alle jeg har møtt bortsett fra nærmeste familie. Men slik er det vel når man er autist.. man klarer bare ikke få den kontakten.
Vis hele sitatet...
Terapi og selvhjelp kan hjelpe deg med å lære å forholde deg bedre til andre men først og fremst er det tankemønsteret ditt om at ingenting går og at alt er kjedelig uansett, som du MÅ snu.

Takk for meg og lykke til! Å skrive 1000 poster til endrer ikke noe, nå må du gjøre noe annet.