View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det meste er ikke kjedelig dette har du sagt i sikkert nærmere 1000 forumposter på nettet de siste ganske mange årene. Hvis du syns det livet du har er så kjedelig så MÅ du prøve nye ting! Hvis du syntes Norge er for lite for ekstraordinære deg så flytt. Hvis du syns nordmenn som deg selv er uønsket å omgås med eller falle for så enten flytt til Tyrkia eller slutt å vær rasist! Du har hevnfølelse fordi du ikke fikk han du etter tre år fant ut at du ville ha, klarer du ikke selv å se hvor urettferdig, urasjonellt og egoistisk det er? Du kan ikke tvinge noen til å ville ha deg, men du må eksponere deg for nye folk om du ønsker å bli kjent med noen nye. Helt ærlig kan jeg forstå at du ikke er så kul å date når du er så negativ og har et så utrolig grått syn på livet. Verden er seriøst full av muligheter til å utfolde seg men du gidder jo bare ikke... Du er ikke talentløs men du er utrolig tiltaksløs og det er dette som gjør livet ditt kjedelig. Ingen sier at du må gjøre som alle andre, veldig mange skaper seg egne selvstendige alternative liv og følger ikke strømmen i flokk. Du er fri til å skape ditt eget liv uavhengig av hva alle andre gjør og mener. Og alle mennesker har noen de likte i fortiden som de ikke grep sjansen på, dette gjør deg ikke unik eller kjedelig. Du har et narsissistisk syn på deg selv om at alt handler om deg og at verden skal tilpasses dine urealistiske ønsker men du er som alle andre og må tilpasse deg livet. Det klarer du.. Om du bare gidder.
Du kommer ingen vei av å lage 1000 forumposter til om hvor kjedelig alt er når du aldri gidder å ta til deg tipsene du får, ikke gidder å prøve noe nytt, ikke gidder psykolog, ikke gidder å gjøre noe for endring. Det beste jeg kan foreslå for deg er å flytte og å skaffe deg en mobil uten Internett, ingen pc så du faktisk begynner å legge merke til alle flotte mulighetene som finnes ute i den virkelige verden.
Vis hele sitatet...
Men greia er at jeg var avvisende, mens vi kunne gjort noe. Mest aav alt vil jeg ta kontakt. Kanskje jeg får en grunn til å dra dit. Men det er ingen som foreslår at jeg skal det. Selvfølgelig fordi jeg bør finne noen i Norge... har bare vært nedtur hele greia her, men det er fordi jeg ikke hørte på meg selv. Den gode følelsen jeg endelig fikk straffet seg.
Eneste jeg gjør på fritiden er å henge rundt alene. Jeg klarer ikke gi noen noe. Irriterer meg over at jeg får være frisk, siden hjernen ikke fungerer og jeg ikke får til så mye.
Mens livsglade blir syke.
Har aldri hatt sex eller vært intim.
Jeg har nesten ingen interesse. Er nok bare teite aspergerting. Alle andre/de fleste har unfollowed på insta, ikke s rart da jeg er veldig kjedelig i forhold..
men hva kan man forvente med denne diagnosen? Jeg vet ikke om jeg fyller 35 en gang. Dette her er ikke verdt å leve..