View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beste jeg vet om for å få et veldig bra selvbilde er pepper. Bare så synd at når turen er over så er selvbildet ennå dårligere enn det var før inntak av pepper. Gått hos psykologer og en av tingene jeg ønsket hjelp til var å endre selvbildet fordi jeg har mye selvhat. Det ble noen vage formuleringer om at mestring hjelper. Prøvd masse nytt, men får ikke noe eierskap til mestring eller bedre selvbilde. Pepper kan jeg jo heller ikke bruke ukentlig så jeg er veldig keen på at du deler her i tråden om du finner noe som hjelper. Enten det er kjemikalier, terapi, eller demonutdrivelse. Finner ikke veien til bedre selvbilde på egenhånd, og det virker ikke som de tre psykologene jeg har gått til har noe konkret og håndfast jeg kan gjøre for å slippe å ha det slik. Problemet med dårlig selvbilde er at det leder til mange dårlige avgjørelser i livet, for det er jo ingenting som er så nøye, og det er veldig tungt å kjenne på selvhat og alltid ha dårlig selvtillit.
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke hvor mye du tar vanligvis, men jeg prøvde en periode elvanse. Fikk litt av en resept til en kompis. Jeg kan bekrefte at selv veldig lave terapautiske doser amfetamin vil løse endel problemer, blandt annet motivasjon, selvbilde etc.

Nå er jo ikke amfetamin noe medisin som brukes mot dårlig selvbilde så derfor unnlot jeg å nevne det som en potensiel løsning. Men hvis det hadde vært enten eller, så ville jeg heller tatt litt amfetamin enn MDMA før selvbildet mitt. Selvbildet er jo der hele tiden. MDMA blir jo en tur på noen timer før du må gjennomgå nedturen.