View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Tror kuren her heller ligger i å slutte med alle rusmidler og kjenne på følelsene dine. Når du kjenner på den kan du erkjenne og bearbeide dem. Selvsikkerhet ligger ikke i å ikke ta ansvar for det en kjenner på og derfor utfordre de mønstrene som er ødeleggende for deg. Selvsikkerhet ligger først og fremst i å ta vare på deg selv og kjenne på mestring av å ta kontroll og ansvar over eget liv.
Vis hele sitatet...
Vet jeg kan virke som en person som ruser seg ofte og mye, men dette er feil. Ja jeg liker rus og ja jeg er veldig interessert i det. Når det det er sagt så betyr jo ikke det at jeg tar de sjukeste drugsa heller. Er ofte mer nysgjerrig i å lese om rusmidler enn å faktisk ta dem. Har tatta mdma to ganger før så det er jo ikke noe nytt (over 5 måneder mellom hver gang), har røyket litt hasj for en liten stund tilbake, også har jeg prøvd noe ræva benzo.

Vet at mdma ikke vil automatisk fikse alt, ettersom jeg har tatt det før. Var vel litt dårlig til å forklare at jeg ville ta det på en ordentlig måte og snakket med beste kompisen min under rusen.

Forstår nå at mdma er til ptsd treatment, så bekalger.