View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Lest mye av hva du skriver på forumet fordi vi har en tendens til å finne hverandre under samme kategorier.

I ditt tilfelle forstår jeg den beslutningen.

En ting jeg ikke har snakker med deg om før er min mistanke om at bivirkningen fra substitutbehandling er grunnen for at du nå også er avhengig av annen medisin i tillegg og at hadde du klart å trappe ned i høyere hastighet kunne du slippet dette problemet.

Tror fortsatt det er håp for deg med å slippe, men du må av subtitutbehandling først, noe jeg selvfølgelig forstår er vanskelig og en lengre prosess noe som er uheldig da det er en kamp mot klokka i forhold til akkurat det.


Håper du får god hjelp og oppfølging av støtte apparatet, som jeg selv ofte oppfatter som for lite kompetente på området.
Vis hele sitatet...
Klarte det da. Men vet ikke helt om det er riktig. Er ikke like ille som ting var sist jeg var helt nykter, men føler jo på en del gamle ting...


Vet ikke helt om det er riktig for meg. Får naltrexone nå da så det er en viss trygghet i en liten periode. Vi får se. Er 2 mnd ut i det så det er jo håp om ikke ting blir værre selvfølgelig