View Single Post
Fenriz's Avatar
Trådstarter
86
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Det første Resident Evil-spillet er ett av mine favorittspill noen sinne. Spilte det for første gang som remaster på Gamecube for sikkert 12-13 år siden, men det har kommet enda en gang på Playstation. Der har de kvittet seg med "tank-styringen", men denne kan og burde slås av da jeg føler at det ødelegger for hvordan spillet skal være.
Det er skummelt som bare faen, og det har mye "puzzles". Det blir mye frem og tilbake, men det er jævla tilfredsstillende når man finner ut av ting, første gang ihvertfall.
Ikke spill det på enkleste vanskelighetsgrad da det blir for lett og dermed ødelegger for opplevelsen. Det er trangt, fiendene er mange og sterke, og ammunisjonen til den elendige pistolen din er få. Her gjelder det å planlegge så godt som det går med det en har for hånden.

Har du Playstation VR kan også Resident Evil: Biohazard anbefales hvis du liker å vaske undertøy med puls på 200+!
Vis hele sitatet...
Husket for en god stund tilbake at jeg hadde også Resident Evil remaken på Gamecube angrer sterkt på at jeg solgte nesten alle spillene og konsollen jeg hadde

Blir nok å spille Resident Evil med Dolphin emulatoren etterhvert tenker jeg