View Single Post
Sitat av 3654 Vis innlegg
Hei. Har et nabopar der den ene jobber i barnehagen som mitt
barn går i. Problemet er at de starter å jobbe på kveldstid med motoriserte verktøy og gravemaskin, 20 meter fra soveromsvinduet til mitt barn, i samme tid som vi legger barnet. Det resulterer i at barnet ikke vil sove. Jeg veit at loven sier at det er lov med støy til 23.00 på kvelden, men vi har sagt i fra til dem om problemet, men de bryr seg ikke.


Det jeg lurer på er om vi kan snakke med barnehagen og fortelle om problemet sånn at sjefen der kan ta en prat med personen.

Eller har ikke barnehagen noe med dette å gjøre?
Litt surt at barnehageansatte skal lage problemer for et barn personen jobber med i barnehagen.

Hilsen frustrert.
Vis hele sitatet...

Ingenting er surt eller frustrerende. Du er en toxic person som forventer at ting skal være som du vil.

Ingenting naboene dine gjør er uakseptabelt, det du driver med, derimot, er helt uakseptabelt.

DU fikk en unge, DU har puttet det barnet i et rom som er eksponert for lyd og lys fra omverden.

Hvis det er et så stort problem for deg:
1. Flytt barnet til et annet rom
2. Gå å snakk med dem, spør om hun pent kunne flyttet seg sitt, HVIS MULIG, hvis ikke mulig så flytter du barnet eller lukker vinduer.

Hadde du tenkt å kontakte arbeidsplassen, som også er barnehageplassen, for å opplyse ARBEIDSGIVER om noe en ARBEIDSTAKER har gjort i fritiden? Når hun bokstavelig talt bor ved siden av deg?

Herregud, naboer som deg er det som har gjort at folk ikke gidder å ha noe å gjøre med folk lengre.

Klager på alt, og tror dere har en eller annen livsrett som er på et høyre nivå enn oss andre fordi dere har et barn, søvnproblemer eller noe så UTROLIG som en jobb.

Sitat av OhHai! Vis innlegg
Er du seriøs? Dette er så hinsides dumt argument at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Ellers har jeg lest den andre tråden du har opprettet som også omhandler støy.
Tror egentlig det er du som er problemet og anbefaler deg å flytte langt ut på landet.
Vis hele sitatet...
Ekte offermentalitet på hun dama der... som om barnehageansatte har klekket ut en livs-plan hvor hun bevisst skal gjøre livet surt for foreldrene til et barn i barnehagen hun jobber.
Sist endret av freakforumhore; 18. oktober 2019 kl. 11:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.