View Single Post
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Virker som at mange her ikke har fått med seg at det er snakk om kjemisk kastrering.

Som sagt; det er stor forkjell mellom vanlig og kjemisk kastrering.
Vis hele sitatet...
Har du lest tråden? Tillat meg å sitere meg selv:
Sitat av Sio Vis innlegg
Men dette er forsåvidt ikke noe nytt i Europa, tilogmed i Norge har vi kastrert pedofile. Men dette er frivillig, i Polen skal man påtvinge kjemisk kastrering. Kjemisk kastrering forhindrer ereksjon og sex-lyst har jeg forstått det rett.
Vis hele sitatet...
Jeg nevner at kastreringen er kjemisk og lenker til en artikkel som også nevner kjemisk kastrering.
Sitat av Sio Vis innlegg

Påtvinge mennesker kjemisk kastrering er for meg forkastelig, det skal være frivillig, men Pedofile skal hjelpes, ikke kastreres.
Vis hele sitatet...
Jeg nevner igjen at kastreringen er kjemisk.
Sitat av Sio Vis innlegg

Jeg kan ikke mye om kjemisk kastrering, men det virker slik at det blokker det mannlige hormonet testetron (ingenting som fungerer på jentene altså). Dette er vel noe kroppen produserer hele tiden. Så om det er slik at man må hele tiden gå til ny behandling for at kastreringen skal holdes vedlike må jeg ta en ny omgang med meg selv om jeg er imot det eller ei. Jeg mener, jeg er imot det uansett, men ikke til disse grader jeg finner kastreringen til Polen forkastelig i dag.
Vis hele sitatet...
Her skriver jeg det lille jeg vet om kjemisk kastrering, tatt i forbehold at jeg kun har lest artikkler i VG og.l. Jeg kan ta feil på visse punkter.

Sitat av Muradi Vis innlegg
Virker som at mange her ikke har fått med seg at det er snakk om kjemisk kastrering.
Vis hele sitatet...
Og jeg blir brukt som eksempel fordi? . . . Forlanger svar, om det virkelig ikke kommer frem at jeg har forstått at det er kjemisk kastrering det er snakk om har jeg et alvorlig formuleringsproblem jeg må jobbe med.