View Single Post
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Vel for min del så vurderer jeg dette som alternativ til Sobril og andre angstdempende medisiner som tross alt er mye verre å bruke.
Vis hele sitatet...
Det er helt riktig det Mexxy og Nydelig sier. Er sikker på at om du er avhengig av phenibut er abstinensene hakket verre en sobril. Phenibut kan ha mye kraftigere negative ettervirkninger en benzoer. Etter to dager på rad hos meg slet jeg veldig med depresjon, angst og fikk panikkanfall den tredje dagen. Men i mitt tilfelle så er phenibut ganske bra da jeg ikke får benzoer av legen.

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Vel for min del så vurderer jeg dette som alternativ til Sobril og andre angstdempende medisiner som tross alt er mye verre å bruke.
Vis hele sitatet...
EDIT: Så ikke at du hadde svart på innlegget dems. Men for å svare på hva betablokkere er så er det en medisin spesielt mot høyt blodtrykk, men kan bli brukt som en medisin mot angst hvis du har panikklidelse og reagerer veldig på kroppslige symptomer da betablokkere holder pulsen nede osv. Så tror neppe betablokkere fungerer mot det som foregår oppi hodet.

Selv har jeg masse forskjellige angst problemer og vært gjennom en rekke medisiner, men har nå valgt å legge medisiner(bortsett fra phenibut der og da) på hylla å heller prøve å leve med problemene på best mulig måte selv om det demper livskvaliteten en god del. Seroquel kan være en bra medisin mot det indre uroet som angsten kan gi deg, men begrunn av den søvndyssende effekten er det ikke en bra medisin å ta på dagtid. Selv var jeg litt fornøyd med Zoloft da jeg hadde ingen bivirkninger bortsett fra startperioden og det ga meg en "konge" følelse.

Mange på dette forumet som rakker ned på SSRI preparater da det har mange bivirkninger osv, men om du finner den rette kan det faktisk endre hele livet ditt. Å du virker som en oppegående person som ikke bare er på utkikk etter den angstdempende rusen så om du gir antidepressiva et forsøk kan det hende det var det beste valget du har gjort. Lykke til!
Sist endret av halfagram; 4. juni 2015 kl. 10:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.