View Single Post
En spedalsk mann med åpne sår over hele kroppen kommer inn på en bar. Bartenderen ser litt på ham, men later som ingenting. Mannen bestiller ett glass whiskey og sitter seg til å drikke. Plutselig brekker bartenderen seg og kaster opp bak disken. "Gjør jeg deg kvalm kan jeg gå ett annet sted" sier den spedalske. "Neida" sier bartenderen, "ta det med ro, det er ikke deg". Den spedalske drikker opp og bestiller ett glass til og fortsetter å drikke. Plutselig kaster bartenderen opp en gang til. "Skal jeg gå ett annet sted?" Spør den spedalske igjen. "Det et tydelig at du ikke liker å ha meg her!". "Neida! For all del, bli. Dette er ikke din feil!" svare bartenderen.
Etter det tredje glasset kaster bartenderen opp enda en gang, og nå koker det over for den spedalske: "Herre gud da mann, si at jeg skal gå viss du ikke takler synet av meg! Ikke si at jeg skal bli her når det et tydelig at jeg gjør deg kvalm!" "Men jeg har jo sagt at det ikke er deg!" Insisterer bartenderen. "Hva er det da?" spør den syke. "Vel, det er en fyr der bak som driver og dypper nacho-chipsen sin i ryggen din..."


Johnny johnny uten armer og bein skulle være med i en svømmekonkuranse og ble plasert på brettet for å stupe. Startskyddet gikk og alle stupte uti, men Johnny Johnny sank rett til bunns. Etter ti minnutter hentet de opp JohnnyJohnny og spurte hvorfor han ikke svømte som alle andre.
"Jo, jeg var klar for å vinne, men rett før startskuddet kom en idiot bort og trakk badehetta ned over ørene mine".


JohnnyJohnny skulle være med på skotsk stolpeklatring. Startskuddet gikk og JohnnyJohnny satte av gårde oppover i rasende fart. Han ledet hele veien, helt til han stoppet opp rett før toppen. Da hadde han ikke flere tenner igjenn.