View Single Post
Trådstarter
135
Sitat av Judaz Vis innlegg
Jeg er storfornøyd med min Lumia 920, og kunne aldri tenke meg å bytte tilbake til Android eller iPhone igjen. Den er sexy, lynkjapp og responsiv, og leveres med en del svært gode apps som er eksklusive for Nokia sine Windows-telefoner. Bruker HERE med offline navigasjon både som bilist og fotgjenger i utlandet, og det fungerer svært bra.

Hører noen klager over lite apps, men kan ikke helt si meg enig. Det for øyeblikket rundt 150 000 apps i Store. Google Play og App Store har kanskje fler, men jeg for min del har ikke behov for hundrevis av forskjellige fartbutton og lommelykt-apps. Offisiell Instagram og Snapchat mangler, men det er stort sett det. Som spillplattform vil jeg påstå at Windows Phone banker både iOS og Android, og utvalget av gode og avanserte spilltitler er svært bra takket være sterke insentiv fra Microsoft. WP8 er ikke perfekt, men det er på ingen måte Android eller iOS heller.

Mitt råd, løp og kjøp!
Vis hele sitatet...
Takk for godt svar, bestilte min for noen timer siden Gleder meg nå, har ikke hatt en ordentlig telefon på godt over et år.