View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Så bra at du merker at du trenger forandring! Du er jo fortsatt ung og har masse muligheter.
Moren min har alltid latt seg brukes av dritt menn på godt og vondt, og til slutt har jeg nesten bare innsett at hun får ha det som hun vil, og hvis ikke jeg trives med det så må jeg komme meg bort.. Altså skjønn meg rett... Så lenge det er småsaker som det du sier å det ikke kommer noe direkte fysisk skade ut av det. Så må du nok bare komme deg vekk til egen leilighet.
Moren din har nok sterke bånd med denne karen selv om han behandler henne så som så. Man veit jo liksom aldri med sånne karer heller, selv har jeg hatt noen veldig stygge episoder, som gjør at jeg passer litt ekstra på muttern, og også passer på å kommunisere til han (etter en episode har skjedd da selvfølgelig) at det ikke finnes noen sperre i meg ang. tiltak jeg måtte satt igang mot han om han legger en hånd på mor.

Men iallefall da for meg så er en god del av å godta en situasjon som dette, er at jeg må innse og godta for meg selv at muttern er halvparten av problemet... Kjærlighet er ikke altid lett vettu og det finnes mange som gjør det enda vanskeligere..

Mitt tips til deg er bare å fokusere på skole og ordne deg en jobb og leilighet og starte et eget liv borte fra alt det bullshitten der, det er faen meg ikke verdt å gå å tenke på.
Sist endret av Absurd; 24. august 2019 kl. 01:18.