View Single Post
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Det blir veldig vanskelig å gi noen konkrete tips når all informasjonen vi har stammer fra nettopp deg selv, og dermed er filtrert gjennom et unormalt ego hvis man skal si det litt forsiktig. Har du noen nære venner eller behandlere du stoler på så ta heller opp disse tingene med dem, de kan i hvertfall se hele deg. Dette er tredje gangen du starter en lignende tråd, og konklusjonen må vel (igjen) bli at det er umulig å gi deg tilfredsstillende svar med den begrensede informasjonen vi, som komplett fremmede på internett, har tilgang på.
Vis hele sitatet...
Ja, det enkle svaret blir vel at jeg bare skal akseptere dette, at jeg er den jeg er osv. Men det blir for enkelt. Tror du ikke dette er emnet jeg har tatt opp med psykolog og psykiater? Jeg har brukt flere titalls timer oppigjennom det jeg har tatt opp dette, men får aldri noen svar på hvorfor jeg har det sånn. Som nevnt er dette 3de tråden selvom ikke emnet er helt det samme, jeg ønsker flere innspill, selvom det er veldig vanskelig for dere å komme med gode svar. Det hele bunner i at jeg ønsker å komme nermere meg selv, og hvorfor jeg er som jeg er.

Synes det er leit at jeg får så mye kritikk for å være ærlig på hvordan jeg opplever det rundt meg.