View Single Post
Det høres jo ut som du har vært/er forelsket? Noen ganger tar det tid å finne kjærligheten på nytt. For noen mennesker kommer ikke forelskelse så lett, og det er ikke noe galt i det. Har du kjent det en gang kommer det nok igjen, bare du treffer på en person som du klikker godt med.

Forøvrig kan det jo nevnes at visse medikamenter som SSRI'er kan gjøre at noen føler de ikke er helt i kontakt med sitt eget følelsesliv. Om du skulle gå på det. Har en venn som ikke klarer å forelske seg, føler seg kald i relasjoner etter at han begynte på Zoloft. Ikke sikkert dette har noe med deg å gjøre, men ville bare nevne det. Har brukt SSRI selv, men hadde ikke dette problemet, så alle reagerer forskjellig.

Ellers vil jeg tro at å operere med forskjellige identiteter kan gjøre det litt vanskelig å inngå relasjoner med andre? Da må du evnt. finne deg noen som er inneforstått med dette slik at du kan være deg selv 100%.

Personlig er jeg ikke så interessert i andre mennesker selv, men jeg er veldig interessert i min kone. Så kanskje det gjelder å finne en person man klikker med også på det feltet?

Hva tror du er grunnen til at denne ene damen fanget din interesse? Var det personlighet, utstråling, utseende, eller forelsket du deg mer i ideen om henne? Leter du etter partner i ditt miljø, eller søker du andre steder, der du ikke føler deg så godt hjemme? Det kan jo by på utfordringer i seg selv, men allt er mulig. Min kone og jeg er ekstremt forskjellig typer mennesker, men har funnet en balanse der vi begge har det bra.
Sist endret av downlow; 21. oktober 2017 kl. 02:44.