View Single Post
Dette er en umulighet for meg, å virkelig se andre mennekser. Hvordan vet man om en har vært forelsket? Jeg sliter med å binde meg til mennesker, og kan ikke bli forelsket. Jeg har kanskje trodd at jeg har vært i den romantiske hypnosen flere ganger, men det er bare enkelte jeg har vært betatt av, spesiellt en, men hun er forbi og over, har kjæreste og jeg føler savn. Hun hadde alt jeg ikke har.

Likevel så føler jeg en tilknytting og tilhørlighet til samfunnet, jeg reiser hver dag gjennom oslo, jeg får med meg interaksjoner og sosiale sammenkomster, jeg er hvordan mennesker som er opptatt av hverandre oppfører seg, jeg kopierer. For min del har det vært tinder og lignende apper, det er rart hvor lite som skal til.

Jeg utgir meg for det ene og det andre, har delt identitet, 2 pass, 2 bankkort, 2 førerkort og adresser. Jeg går under forskjellige navn, men som oftest bare mitt eget og 1 annet. Det har vært episoder da dette var vært vanskelig, men jeg bruker evnen så godt det kan gjøres til å studere andre, lære og å kopiere måten man oppfører seg på til stort hell. Men jeg makter ikke å føle dette selv, hvordan kan jeg tvinge meg selv inn i forelskelse, det kreves at jeg finner noen snar, eller at jeg blir funnet.

Jeg vil likevel utrykke mine følelser ovenfor henne, enestående. En person jeg hadde så mye til felles med, samtidig som ikke, så praktfull og høytidelig. Hvor pen og perfekt hun var, smidigheten og denne evnen når vi spillte tennis og gikk på svømming sammen, var på ferien sammen. Hadde sex med henne, men bare 1 gang. Jeg tenker på henne ofte, selvom hun ikke er godt likt i min krets.

Det som er leit er at jeg alltid har vært trollbundet av mitt eget bilde, og har hatt mer/vist mer interesse om meg selv. I denne tråden https://freak.no/forum/showthread.php?t=292925 fikk jeg dessverre svar på lite, men mye omhandler dette temaet.
Sist endret av Ellipsis; 21. oktober 2017 kl. 01:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.