View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet at det handler om undertrykte følelser som ikke er bearbeidet og ligger latent en plass i hodet.

Jeg er ikke redd for å konfrontere disse minnene. Det er lite jeg er redd for. Jeg er ikke en gagn redd for døden.

Vært under behandlig både av psykiatere, psykologer, psyk. sykepleiere osv osv. Men det er noe grovt jeg mistenkter har skjedd på et tidligere stadie i livet uten at jeg kan huske hva det er.

Er som sagt lite jeg frykter. Om jeg skulle få en badtrip så vil jeg håndtere det ganske sikkert.

Lurer litt på om noen har prøvs lsd, vært deppa og i ettertid fått henter frem vikrige ting som har vært en vesentlig del av deres personlige utvikling?

Beklager for skrivefeil igjen.
Vis hele sitatet...
Personlig mener jeg at sopp passer bedre til ditt formål. Sopp graver ofte dypere, uansett om man vil det eller ei. På LSD har man for stor grad av kontroll, slik at det blir for lett å vike unna det smertefulle og viktige, også ubevisst. Med mindre du tar en ganske stor dose, noe som forlenger varighet av turen og kan være slitsomt.

Hvis du ikke lykkes med å oppdage noe nytt om deg selv fra første forsøk, kan du alltids prøve en gang til på et senere tidspunkt. Av og til behøves det flere turer for å komme frem til svaret. Setting er kjempeviktig, men det vet du helt sikkert. Husk å ta det rolig rusmessig og integrere opplevelsen i etterkant.
Sist endret av Stray Wanderer; 14. februar 2020 kl. 21:52.