View Single Post
Jeg vet ikke helt hva du prover aa oppnaa her.
Og jeg sa ikke at jeg skifta skole eller jobb, men jeg kjenner personer som har. Naar jeg startet med acid var jeg verken i skole eller jobb, og jeg var open faar alt. Og jeg fant den jeg virkelig ville vere og hvordan jeg ville leve mitt liv. Og det er det jeg gjor akkurat naa og er stor fornoyd med maaten jeg lever mitt liv.
Heroic dose lsd er total ego death.


Men jeg veit ikke hva du prover aa oppnaa, jeg kommer med info som dere kan velge aa taimot eller ikke. Jeg har erfart det jeg sier, selv. Og har mott mange andre mennesker som sier akkurat det samme. Gamle syrehuer i van paa psytrance parties som deler ut og selger sier det samme jeg sier naa. Jeg bor ikke i Norge. Jeg reiser overalt paa jakt etter mer kunnskap og lerdom, og mye innenfor psychedelica ogsaa. Jeg har mott mennesker som har drevet med det hele livet og anbefalte meg det samme jeg sier her.

Saa jeg prover bare aa komme med informasjon, velg om du vil ta imot det eller ei, det er opp til ver enkelt. Diskutere emnet har ikke jeg tid til, internett kafe i hellas atm saa maa straks ut paa veien igjen.
Sist endret av Danbanan; 2. oktober 2011 kl. 14:15.