View Single Post
Jeg kan kjenne meg igjen i det du forteller om. Noe av grunnen til at jeg ikke kan blande cannabis og tenning. Videre noe av grunnen til at jeg sluttet med speeden for mange år siden. Men jeg fikk flere og flere slike opplevelser, for meg utviklet det seg til mer og mer angst over tid. Spessielt hvis jeg røyket. Så min anbefaling er om du vill forstå dette, legg vekk speeden og prøv å meditere. Det har hjulpet meg, jeg har fått bedre forståelse av verden rundt meg av meditasjon.

Å grave i ting på speed kan sikkert være praktisk og hjelpsomt om du har voldsomme traumer å løpe vekk fra. Men om du er som meg og bare er sykt fascinert så er det å grave i speedverden ikke å anbefale. Jeg har blitt undersøkt for en psykoselidelse i over to år etter dette. De fant ikke ut annet enn at jeg var i grenseland.

Poenget er at jeg kjenner meg igjen i forklaringen din. Men det er mange år siden, jeg er en helt annen person den dag i dag og jeg har hatt for mange tripper til å henge med den jeg var når jeg stuka. Så litt vanskelig å forklare. Men vær forsiktig, jeg slet med å gå på butikken i måneder uten benzo delvis pga speed. Viktig med næring og søvn for hodet mitt ihvertfall.
Sist endret av bewaah; 25. juni 2019 kl. 07:19.