View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er det på tide å innse at rus har skada hjernen din så mye at du må slutte for godt.

Jeg har samme erfaring etter x antall år som stoner, og etter en periode med RC's på den tida det kom og vi ikke hadde hørt noen advarsler enda. Jeg mistenker at det var RCene som fucka hodet mitt selv om jeg bare tok det i noen få måneder, for den personen jeg pleide å ta det med fikk også samme paranoia, bare at hans varte permanent og er så ekstremt at han har vært innlagt minst femten ganger. På meg kommer det en sjelden gang iblandt sosialt fortsatt, selvom jeg har stoppa med alle rusmidler. Prøver jeg å røyke går jeg rundt i flere uker etterpå å trur at fremmede på gata snakker om meg og at venna mine snakker nedsettende kodespråk for å mindfucke meg. Akuratt som du beskriver. Det som hjelper meg å tenke er at jeg er ikke en så viktig person at folk går rundt å konspirerer og lager røverspråk for å få meg til å føle meg dum, og at folk kan vel umulig være så onde å snakke stygt om folk foran de bare i kode. Om det defineres som paranoia, eller som sosial angst, eller psykotiske tendenser veit jeg ikke.

Kjenner et par stk som har blitt sånn av kokain og hasj også, og etter min egen erfaring om man ikke stopper og tar hensyn til huet da så ender man opp psykotisk.

Jeg skulle til å skrive at det er helt usannsynlig at venner snakker kodespråk om deg på den måten, så det er paranoia du har, men idet jeg så bestemt skulle fastslå det slo min egen paranoia inn og gnager meg med at man kan sannelig ikke være sikker. Noen ganger lurer jeg på om folk er demoner som prøver å torturere huet mitt. Men altså, det ville jo vært for sjukt.