View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok.......
I ruset tilstand (spesielt amfetamin) kan jeg oppleve at det virker som om folk snakker over hodet på meg. Det virker som om andre mennesker (i rusmiljøet) snakker på en avansert måte, som jeg delvis forstår men som jeg ikke kan konfrontere dem med, for å være stygg med meg.

Er dette noe jeg innbiller meg? Er det bare paranoia? Opplever jo ofte å bli sinnsforstyrret av amfetamin, men klarer ikke å slutte å grave i dette, prøver å finne ut av det men blir bare mer og mer forvirret.

Har tidligere prøvd å konfrontere folk med dette, men har lært at det ikke er veien å gå. Samtalen har da f.eks gått slik:

Person 1 sier: Hu dama igår var sær som faen, håper jeg aldri trenger å se hu igjen.
Person 2 sier seg enig.
Meg *føler meg umiddelbart truffet og mistenker at "hun dama igår" egentlig er meg.
Meg: Er det meg dere snakker om?
De: Neeeeiii!!!!......
Meg: *føler meg superteit og fortsatt paranoid selv om det ble avkreftet*

Noen som kjenner igjen dette og vet hva jeg snakker om? Evt erfaringer/forklaringer/råd....

Hvis dette ikke er innbilning, og at folk faktisk bruker denne type vridninger i kommunikasjonen sin, er dette da et "språk" som kan læres? Jeg er lei av å føle meg trampet på...

Heh..