View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk på 10mg/døgnet i ~1 år og brukte en drøy uke på seponering. Gikk smertefritt bortsett fra dårlig søvn + litt hodepine de første to dagene.

Hadde opphold i 3mnd og kjørte samme mengde i et halvår til. Nedtrappingen gikk like lett. Brukte også 25mg sobril i ca 3 mnder og gikk helt greit og slutte cold turkey med det også.

MEN; etter jeg flyttet utenlandsk ville jeg få tak i sobril igjen. Gikk på darkweb - ingen sobril der - endte opp med å kjøpe xanor isteden - dum som jeg trodde det var ca det samme.

~1mg/døgnet i 5 uker. Fikk ca samme effekt, kanskje til og med mindre, som sobril ga.

Gikk 3 dager uten xanor helt tilfeldig da jeg ikke var avhengig. Trodde jeg. Svimte av etter trening med helt syke brainzaps. Ble så syk som jeg aldri har vært før (gikk ned 10kg på 2 uker). Trodde jeg skulle dø flere ganger da jeg hadde brainzaps hele tiden og lå bare i senga bortsett fra da jeg kravlet meg bort til toalettet av og til. Tror det var litt på kanten - men ville få det ut kjappest mulig uten nedtrapping.

Dette var før jeg testet ut diazepam. Det virker som hvordan man reagerer på benzoseponering er veldig individuelt.

Du har heldigvis ikke stått på høye doser. Tror du klarer dette veldig bra!