View Single Post
Jeg gikk på prøve i en lignende situasjon, å det var 17 dager siden jeg hadde smakt alkohol, tok prøve og dem tok i fra meg lappen. For å få den igjen så måtte jeg ta 100% rene prøver i 6 mnd, så det var 0 tolleranse. Å for at jeg i det hele tatt sku få lovt til å begynne på prøvene igjen, så måtte jeg være edru i flere mnd først. Så det er fort gjort å havne i en lignende situasjon å da kan det ta lengre enn 6 mnd.

Så jeg anbefaler deg å fullføre prøvetakingen denne sommeren å satse på en alkohol fri sommer, å kanskje heller se frem til neste sommer når du har vist avholdenhet.

det er fort gjort å rykke tilbake til start, å da har man det gående.

å det var kun for misstanke om høyt alkoholforbruk. i dag har jeg vært 3 år uten lappen, fordi at jeg ikke klarte å gå 6 mnd uten alkohol. i dag har jeg gått 24 dager, å er 100% motivert til å klare det denne gangen, men jeg får ikke lovt til å begynne på prøver enda før jeg har bevist først at jeg klarer å gå uten alkohol en stund først. Så jeg får utlevert antabus av psykiatri tjenesten for å klare det. foreløpig så går det bra. men enda lang vei igjen. får håpe at legen lar meg begynne på prøve om 1 mnd. for denne gangen fikk jeg ikke det, fordi legen ikke så noen vits i det. så at du nå har sjangsen til å bevise avholdenhet er bra, grip muligheten å gjør så godt du kan denne sommeren.
Sist endret av Anonymousesick; 30. mai 2018 kl. 16:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.