View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med en gang jeg hører "pause" så tenker jeg at du bør miste både jobb og barn. Du kan avdramatisere bruken så mye du vil men fakta er at det er ulovlig og ett rusmiddel.
De fleste vil bli mer happy av å spise valium men det betyr ikke at alle bør gå rundt i rus. Jeg har selv hatt høye stillinger med personal og resultatansvar i aktiv hasjrus og brukte samme unnskyldninger som du gjør men i ettertid så ser jeg at jeg hadde ett problem.

Kanskje du ikke føler det slik men det at du ikke ønsker å ta mer enn en pause sier meg at du har ett problem. Hadde du ikke hatt ett problem (enten det er din psykiske helse eller selve bruken) så ville du ikke brukt ordet pause.
Vis hele sitatet...
Jeg hører ingenting av det jeg leser, men det er en annen sak.

Hvorfor må man resolutt ha bestemt seg for at slutt for livet er løsningen for å kunne ha et ansvarlig syn på saken?
Du drar dumme konklusjoner og virker ikke helt til å vite hva du prater om, på tross av at du pøser på om hvordan du har vært leder med ansvar under "AKTIV HASJRUS". Kanskje det forholdet DU hadde til cannabis ville gitt svaret ditt mening. Men du kan knapt nok dra slike konklusjoner uten og egentlig vite noe annet om TS enn at han (har) røyka et par ganger i uka.

Enten lyver du så det renner av deg, ellers så var du en heftig misbruker om du ikke klarte å gjøre jobben din, det ser ikke mer komplisert ut herfra. (for å hjelpe deg på vei, gjorde samme som deg, fylte inn alle hulla i forklaringen din og dro verst mulig konklusjon)