View Single Post
Sitat av Glutamine Vis innlegg
Han skal forøvrig saksøke meg for ærekrenking og sier jeg kommer til å skylde han et seks-sifret beløp + at jeg havner i fengsel i 6 mnd.
Vis hele sitatet...

Du kan i det minste trøste deg med at ærekrenking ikke lengre er ulovlig
Så du har ingenting der å frykte =)

Det jeg reagerer på her, er hvorfor prøvetiden starter når man bestiller produktet?
Normalt så har man en "prøvetid" fra man mottar produktet. Altså når dere sender ut e-post med ferdiglaget produkt.

I tillegg bør jo kunden kunne få velge selv hvor mange eksempler h*n vil ha tilsendt. Så det bør jo være å forvente å ha en uforpliktende samtale på mail eller tlf før dere setter i gang med arbeidet. Der kunden får tilsendt et tilbud på jobben dere har avtalt at skal gjøres og kunden må akseptere dette tilbudet først.



Det andre jeg reagerer på:
Om dere føler at deres vilkår er 100% innenfor lovverket, og er utformet på en bra måte: Hvorfor har dere så mange saker imot dere?
De færreste firmaer har saker som går oppover i rettssystemet. Mens dere har flere som gjør det.

Da må det jo være noe som enten er totalt feil med svært mange av deres kunder, eller måten dere opererer på som er meget kritikkverdig ?
Sist endret av Blackkoz; 29. februar 2016 kl. 00:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.